مدیریت شهری حامی جدی برنامه‌های فرهنگی و هنری/ حضور مستمر شهرداری تبریز در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی

شهردار منطقه ۲ تبریز در همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری فعلی به برنامه‌های فرهنگی و هنری، رویکرد شهرداری تبریز را حضور پررنگ در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش میراث آریا، موسی علی‌پور زنوزی عصر روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه در همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار گفت: دوره فعلی مدیریت شهری با توجه ویژه به مسائل فرهنگی و هنری، تغییرات اساسی در رویکرد شهرداری ایجاد کرده و از یک نهاد خدماتی به نهادی فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در حال حاضر بسیار گسترده‌تر شده و شهرداری تبریز مجموعاً ۵۲ هفته فرهنگی برگزار کرده است که با حمایت از گروه‌های هنری متعدد، حضور فعال شهرداری در تمامی برنامه‌های مهم فرهنگی کلانشهر تبریز محسوس است. 

او افزود: در دوره‌های گذشته نیز برنامه‌های فرهنگی وجود داشت، اما در این دوره بزرگداشت مفاخر و ادیبان بیشتر تکرار شده و شهرداری نقش پررنگ‌تری در اجرای این برنامه‌ها ایفا کرده است. 

علی‌پور زنوزی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز علاوه بر پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و شهری عملکردی عالی در موضوعات و حوزه‌های فرهنگی داشته است که در این‌ راستا، تمام توان خود را برای پاسداشت بزرگان هنر و فرهنگ شهر به‌کار بسته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801742
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha